Monday, July 14, 2008

Apdet...

Sori la.. dah lama aku tak apdet... xder citer menarik pun... mgu lepas usben aku plak work from home...so byk masa terluang la nak kuar..hahaha..

so semalam aderla pegi jln2 kat Sano Outlet Premium, dari umah aku ke sana dalam 1 jam.. tapi skang dah stat panas.. so nak jln xde mood je.. ammar pun npk sgt keletihan.. igt nak beli baju utk ank buah aku.. nak kirim kat bdk2 ni balik bercuti.. tapi mcm kurang menarik la... beli baju aku selai, ank buah selai, usben beli sluar, ammar beli bola n towel.....nt pegi beli kat utsunomiya jela...senang dan dekat..huhuhu

ammar pun mcm x der mood pun nak jln..dalm kul 530pm kitorg pun gerak balik.. singgah kat Omaya, Asar n Maghrib kat sna, kat cni ader masjid, rase dah lama x npk masjid, iksiks... ader la 3 4 org muslim kat cni.. kataye bln ramadhan ader jugak terawikh kat sini... tapi ngan umah aku jauh la.. xder kenderaan....

biasala aku bab nak amik gambar ni mmg fail... selalu lupa.. aku pun x faham..ni aku amik gakla sekeping...tapi ni gambar kat sano.. gambar masjid aku pun x ambik... terlupa... hikhik..



kat cni mmg ramaila org shopping, diorg kata murah.. tapi aku rase msia lagi murahla.....

No comments: