Monday, July 14, 2008

rambut baru...

pagi tadi pegi gunting rambut ammar, dah panjang, lagipun dah panas ni sian plak kat dia, pasang aicon pun peluh2 lagi, igt nak gunting jumaat aritu, tapi kat cni gunting rambut pun ader appointment, ari sabtu kosong kul 11, ammar kul 3 4 pm baru bgn, ari wat appointemnt kul 3, tadi pun kejut dia.. klu x mau tido lagi....

selalu dia ni mmg x dok diam, masa kat msia gunting rambut pun 3 org pegang, tapi kat cni ok plak, nenek tu bantai bercakap jepun ngan dia.. diam je...



diam je dia duduk, nenek tu pun kata dia ok duduk diam.. nenek tu xtau lagi, bkn main sembang lagi nenek tu ngan ammar....



ni dah nak turun plak x sabar2 dah... ni rambut ammar terbaru.. huhuhu.. baru nmpak hero skit... selalu nampak jambu sgt...kenala 1500 yen.. xpela.. nt musim sejuk xyah potong...tersengih2 dia tengok cermin... malu la konon.. rambut baru.. ammar ammar...

6 comments:

tipahvogue said...

jenuh aku tunggu gambo ammar dgn rambut barunya, tapi lembab giler blogspot nih nak abeh aplod..isk!!! esok aku mai terjah lagi...

zarida said...

xpe2 tipah... ko jgn risau.. sok2 bolehla tu...aku pun ntah bila tahun nak apdet lagi...huhuhu

tipahvogue said...

dah bleh usha dah gambo nye! ihikssssss....tak menggelupur lak dia ek? ekekekekeju....encem boy dah ammar! :D

kakpiah said...

masa baca tajok aku ingat hang yg ubah pesen rambot.. keh..keh.. mana taw di usia senja nih baru kaler2 rambut gitu.. tebiatt.. hik..hik.. tapi ammar tu mmng dh roper anak jepon la aku tengokk..

zarida said...

kak piah.. kot ye pun agak2 la ckit, xkan aku nak kaler2 rambut pastu pakai tudung, buang karen je..hikhik

zarida said...

tipah... xde plak dia ngulupu.. tapi x nak mesin tu dia ala2 geli gakla kat telinga n belakang...