Thursday, July 3, 2008

Utsunomiya

Sorila.. dah lama gak aku x apdet blog nie.. last week ammar demam.. so dah cbuk melayan kerenah dia.. pastu plak..mgu lepas asyik hujan jer... so x kuar umah pun.. terperap mcm ikan nak wat ikan masin.. huhuhu.. serik aku sbb last week bwk ammar kuar kena hujan...smp demam anak den... so mls ar aku nak kuaw....

arini baru la dpt melihat dunia.. sebab asben aku pun tgh cuti sementara nak gi tempat koje baru.. arini pun cuaca ba...ek punya.. so kuaw la gi bando Utsunomiya..

ni aku ader snap bape keping gambo buat tatapan kawan2 yang beribu ribu batu. jauhnya ..ala2 lagu alleycats.....xpecially yg selalu pressure aku suh apdet.. sape lagi kak...piah.... stress aku... muaahahaha.....

buat tipah.. minta mahap la ek.. aku x bley la nak join ujipah tu.. x sempat ar.. kang ank aku nak tgk youtube la.. ganguan beb.... sori ek? tapi aku baca gak ar blog hang.... veri sori...lagi satu aku blum jawab tag hang lagi... ntla bila aku ader betul2 masa terluang dan terbuang.. cemerlang, gemilang , terbilang.. susunan pun lintang pukang....


ishk... musykil aku.. ntah nape gambo ni jadi kecik2 macam nie.. ntah hape aku dah buat pun aku buat2 xtau la.. korg tukun2 la bantu aku nieh.. mcmne bley jadi mcm nie.. nak nunggu kak piah ajor aku wat picasa smpaku dah blk msia agakne... *dengan nada sayu tu..sensitip gilers...kalu korg rase tak nampak sgt tulun la aku mmcne... kak piah... hep me

4 comments:

kakpiah said...

beri sori la pren.. aku bizi main boling nih..mlm dh x larat nk ym..lagipon nyampes ngan asben aku tu.. masuk rumah jer teros terpa kt pc.. nk sambung main games online dia tu.. aku tak mo byr bill bulan nih.. asek dia jer guna...

Mya said...

dik, cmne.. dh ok ke photoscape tu... aku rasa ada setting tak betul kot.. apa2 nanti YM k..

zarida said...

kak piah... kak piah... xpe2 nt bila hang setlle sumer hang bgtau aku kay... hihihi... tapi hang jgn hangin plak klu gambo2 tu sumer kecit2 jer...xpe2 x yah bayo...pas ni insap la dia nak men game... jahat ke aku?

zarida said...

ntah la kak.. aku pun blum try lagi.. malas palk.. nt2 la aku try pastu aku ym hang k...tq