Tuesday, June 24, 2008

starbucks...

ammar paling teruja jer kalau nampak kedai nie.. padahal kat malaysia baru sekali dia pegi minum.. ngan kitorng.. anak buah aku yg sulung ikut sekali.... kat cni plak kedai ni merata tempat ader.. dia pun npk je.. cbuk.. umi starbuck..starbuck.. abis budak2 kat cni pun dia ajak pegi starbuck.. kuat giler pengaruh kedai nie...



gambar station utsunomiya.. starbuck kat mana2 station pun ader termasukla kat cni



tengok dia minum.. sampai x igt dunia.. sebenarnya dia share ngan aku.. smp dia dah jemu baru dia bagi kat aku.. aku pun x pasti nape dia suka sgt.. kdg2 kalu lalu kitorg wat dek.. kalu tgh gawat.. biasala...air ader pasang surut...

2 comments:

kakpiah said...

kalo dia paham air ada pasang surut tak per.. wat nyer dia guling2 nk jugak? haru2..

weh.. ammar dah mcm anak org jepun dah aku tgk.. :D

zarida said...

hihihi... tula.. masalah donia.. ank org jepun.. penat org msia buat jdi org jepun.. tp jepun mmg nak bdk2 ramai.. sbb tu dia bg elaun.. ammar blum register x dpt lagi la...