Tuesday, June 10, 2008

saturday fever

hari sabtu aritu ader besday parti student kat utsunomiya.. dia wat mkn2 kat umah dia... dlm kul 2 lebih diorg datang amik kat umah.. kat cni nak kuar memang ssh kena ader keta.. kalu naik teksi dekat je dah 1k yen.. mhl giler.. baik jln kaki exercise... pas g mkn2... (biasala lupa amik gmbr)...
aku ikut diorg g main futsal.. ni masalah negara... penat giler aku ngejar si ammar ni cbuk nak msuk padang... aduis.. ngalah aku plak main futsal...


lepas abis diorg main futsal gi mkn kat family restaurant.. mkn spagetti.. bkn sedap pun.. sedap lagi mkn kat umah..aku msk.. hihihi.. mahal plak tu.. ammar cbuk nak apple juice sebab cawan dia gmbar mickey mouse... ader ke patut.. last2 dpt cawan daisy duck.. bengang je dia..mkn mcm tu pun dkt rm70... mmg la mahal kat jepun nie....lagi sekali aku x amik gmbr.. teruk betul ek? semua x der bukti.. xpe lepas nie aku musti amik gambar... dgn penuh semangat...hiyaa.....

2 comments:

Anonymous said...

yer.. musti ambik gambar.. bukti tuh.. yg penting aku yg jakun ni nk tgk.. muahahahahaha

zarida said...

tula.. kan mmg aku dah ckp.. blog ni mmg utk hang jer...