Friday, June 20, 2008

Umah kecil ku

setelah berapa lama akhirnya dapat jugak aku publishkan gambar rumahku disini.. tp dari pandangan luar jela.. mintak maaf la yek.. sebab dlm umah ni lintang pukang sikit.. lagipun permintaan kak piah gambar rumah dia tak detail kan atau highlight dalam rumah.. jadi aku pun amik jer la gmbr luar rumah.. *saje purak2 tak tau*



ni gambar pintu rumah.. yakni pintu masuk.. tingkap tu tingkap dapur



ni plak gambaran dari sisi.. umah aku paling tepi tu.. kat sini ader 6 pintu rumah.. tapi rumah aku 1 pintu jer la.. yang lain umah org.. utk perhatian.. kereta2 tu pun bukan kereta kitorg.. kalu perasan belakang vitara ader superbike kaler oren, itu usben aku punye superbike(beskal)..... Alhamdulilah ader juga klu tak susah wo nak gi beli barang..



ni plak ader tanaman sayur tepi rumah aku.. tapi bukan aku punya.. ntah sape punya.. pagi2 lagi dah berkebun.. cantik jer dia tanam sayur.. huhuhu.. kalu blh join aku nak tanam pokok kari n daun pandan.. aci? ..hihihih



ni plak dari pandangan jauh.. sayup jer..yang sebelah tu rumah dia besar sebiji je.. ala2 banglo latu.. kereta pun banyak.. bila aku buka pintu bilik ni.. npkla rumah dia.. hihihi.. itulah kisah rumah ku.. yang kecil dan comel...



ni pulak adalah penghias dan penghibur aku di rumah kecil ku... umi sayang dady n ammar...

2 comments:

kakpiah said...

weh.. tu umah kayu ka? x mcm kayu pong??

zarida said...

ha la.. sumer umah kayu.. nampak mmg mcm batu.. org berjalan pun hang boleh dgr.. aku xtau la kalu ammar berlari.. tu kalu earthquake rasa sgt goyang dia