Tuesday, June 10, 2008

update blog

aku dari mlm ahad dah terpikir, isnin pagi dengan semangatnye nak update blog nie.. tp ntah apa ammar punya hangin pagi semalam.. dia x bg dady dia gi keja.. ader ke patut.. siap nangis lagi.. aku xtaula pakatan sulit aper diorg buat.. dady dia dah siap dah pun.. last2 oma pun tel ofis bgtau x gi keja sbb aku demam.. dah aku plak jadi mangsa keadaan.. musykil sungguh2 aku..dia pun suruh dady dia tepuk2 pastu dia pun smbng tido blk.. dengan kitorg kitorg sekali.. hahaha

ni ha.. muka 2 beranak tu bangun tido.. sampai nak duduk atas riba dady je.. oma gi jemur kain pun menanagis bagai nak rak.. x paham sungguh aku..buat nye ari2 mcm ni mkn pasir la kitorg.. aku rasa dia dah bosan tahap cipan la kot dok dlm gua ngan aku je.... sian dia.. apa nak buat dah nasib....

No comments: