Wednesday, June 4, 2008

apa nak citer

ntah la 23 arini aku macam la kuang mood nye nak mengupdate blog nie.. ntahla perasaan teruja tu x hadir plak dlm hidup aku..hahaha..nie pun aku saje je la nak bg npk ala2 update padehal mane ader citer menrik pun..agaknye cuaca kat luar hujan and mendung kot pastu mata pun mcm layan pun... anak teruna aku tido lagi masa nie... ha sape nak jawap? 23 arini aku cbuk gak berskype ngan keturunan aku kat langkawi... mama, abah, kngah, adik anith gi umah abg aku kat langkawi..
hua sedih giler aku.. teringat kat ank2 buah aku.. padahal br je jumpa derang sebelum derang dtg cni..hihihi korg tau x perkataan derang tu utk diorang..yg suke ckp derang ni..igt x hamdi jaafar atlet negara.. dia tu manager sukan masa aku keja puncak... hihihi igt plak aku kat dia... opsss terlebih sudah... arini anniversary abg n akak ipaq aku.. yg ke 13... hahaha kejap je.. lagi 2 ari anniversary siape...... jeng jeng jeng.....tung.....gu.. wey uero dah nak stat... sape aku nak sokong... england dah takde... last season greece.. agk2 sokong saper ek?.....

No comments: