Saturday, June 21, 2008

sushi lagi....

semalam hari jumaat.. oma balik awal.. so aku pun tak masak.. macam biasa pegila makan sushi..
So arini aku ader la amik gambar sepanjang perjalanan aku ke kedai sushi tu.. ader la dlm 15-20 minit berjalan.



ni mesin cuci padi..kat sini byk sawah..so kalau ader padi boleh la cuci kat sini jadi beras.. aku tak pernah guna mesin ni.. selalu beli beras jer.. dah siap.. ammar suka makan beras jepun..


kalu on the way singgah kedai ni beli air ammar.. dia pantang nampak vending machine mesti nak beli..rokok pun kata air.. ni kena beli sebab kedai sushi takde jual water juice.. air bicarbonate jer



on day way ke kedai sushi ammar nak berlari jer.. last2 dady dukung



ni dah sampai kedai sushi.. ammar dok tunggu meja.. tgk 2 beranak tu makan..



ni gambar aku ambik dari dalam kedai sushi.. dah nak gelap dah.. sini pukul 8 kebanyakkan kedai dah tutup kecuali kedai makan..



selalu kalu pergi sushi dua benda ni wajib aku order..satu tu squid goreng dengan crabstik.. ni jer la tekak aku boleh terima.. yang lain nama pun sushi mentah.. x lalu aku.. kalu salmon lagi aku x mkn.. dengan unagi.. hish.. mual aku...



ammar kalu pergi sushi bkn makan sangat.. sibuk main n tackle awek kedai sushi.. kejap2 dia angkat tangan mcm nak order.. awek tu dtg dia sengih2...

lepas mkn sushi pergi beli barang dapur kat super tak jauh ngan kedai sushi.. tapi on the way balik tak boleh ambik gambar dah.. tangan kiri kanan penuh dengan barang..lagipun dah gelap... tak nampak apa...

2 comments:

kakpiah said...

thee..heee...heee... chantek gambor2 tu.. sejuk pewot aku tgk...
ye la nk pegi bila tawon kan..
bagus2 letak bnyk2 lagik gambo2 musti ramai org mesia nk tgk punyer!!

zarida said...

hihihi bgus la ek? lepas ni blh aku wat rancangan from japan with luv plak.. jadi cameraman plak aku ek? hihihi