Sunday, June 1, 2008

BBQ



Hari ni aku ader bbq kat area umah ni.. ader la kat taman kat area umah aku ni.. kat Takanezawa Machi. Yang buat bbq ni bdk2 malaysia yang study kat cni.. okla ader diorg ni takdela jadi kera sumbang aku kat sini.Mula mcm malas nak pegi.. Ammar kul 1 lebih x bangun lagi.. nak bbq hape.. last2 oma kejut jgk la ammar. Sampai sana sumer dah siap apa lagi terus mkn jela. Ammar plak sibuk je nak main bola plak.Okla arini cuaca ok x hujan.. so semuanya berjalan lancar..nie aderla pos pos ktorg kat citu... lagipun dah lama x mkn bbq ni.. kira plg sedap la kalu kat cni..utk kak piah xdela aku nak merasa mkn nasi lemak beli.. msk sendiri ader la.. aku br je msk nasi lemak sekali kat cni.. sbb ajk bdk2 tu dtg umah 2 mgu lepas.. huahua..sedih bangat...kalu tgk iklan mcdonald n kfc kat tv jepun ni rase mcm nak telan je.. tp yg lebih telan air liur..ammar aku sound dia dah kalu mkn kfc jd gemuk so xde la dia mtk kat aku dah kalu x sian hahaha..mane blh mkn kat sni sumer ayam katok n lembu kena langgar plg tidk pun ba alif ba ya....

No comments: