Saturday, June 14, 2008

Earthquake....

Aku baru je pkir ape aku nak tulis pagi2 sabtu nie.. aktiviti blum ader lagi..tengah pkir2 nak bekfast aper.. tetiba je umah ni dah stat goyang2.. oma n ammar tido lagi.. biasa la ammar mau kul 1pm kang br bgn.. tapi kali ni x kuat sgt mcm mula2 aku smpai aritu..3 kali...kaut btl rase goyang dia.. naik serem aku nak tido... hahaha.. kali nie rasa ala2 bas lompat2 tu lalu jln tanah merah la.. sekejap jer.. opss minta maap kali nie mmg x bley amik gambar la.. mcmne aku nak amik tgh goyang.. tp la ni kepala aku dah pening.. tiapkali earthquake kecil-kecilan ni mmg pening... hah terus xtau nak bekfast ape.. padahal malas...tapi mula2 datang sini oma dah pesan tempat aku duduk ni kampung so tempat lain xder la guruh ngan kilat kuat.. kat sni kuat.. guruh pun umah goyang.. hihhi dahla umah kayu jer.. sian2.. bayang la kalu earthquake lagi la goyang.. ni dah xder dah.. sekali jer.. sure kat mane2 la tu ader eathquake... insyaAllah semuanye ok... ok la.. nt kalu sempat aku sambung lagi... selalu weken xder can nak blog2..huhuhu

4 comments:

Anonymous said...

lorr.. x leh ambik gambo..video record la wei.. kih..kih... jgn marah..jgn marah..

zarida said...

bykla.. aku dok hoyang nak video plk.. dlm umah mane npk pun..

tipahvogue said...

aku tgk berita ari tu, earthquake kat jopun, terus tingat kat ko! huhuhu..sib baik tempat ko tak kena ek? alhamdulillah....

zarida said...

alhamdulillah..selamat..tempat tu jauh gak dari cni.. mlm tu aku kluar mak aku msg masa berita la tu.. huhuhu fmly laki aku pun..risau gak.. kat cni selalu tu aku pun cuak gak..anyway tq