Monday, July 7, 2008

Jawapan utk Tag Tipah

Sudah tiba masa untuk aku menjawab tag Tipah ni.. sebab ader seorg lagi raksasa dah tag aku.. aku mmg ngeri klu bab2 ader org bagi keja aku x siap2 nie.. smp termimpi2.. giler dasat..tipah sorila ek aku lmbt skit reply tag ko.. mklumla bz ckit... muaahhaa

7 TENTANG DIRIKU

  1. Seorang anak bagi kedua org tuanya *itu sudah semestinya megi xkan plak org tua korang ek
  2. Seorang adik bagi 2 org kakak dan seorang abang
  3. Anak ke-4 dari 4 org adik badik..
  4. Seorang isteri pada seorang suami
  5. Seorang ibu pada seorang anak lelaki *tapi kalau ader rezeki nak tambah lagi..
  6. Seorang maksu pada 4 orang anak saudara * ni pun aku xtaula bila akan bertambah.. sumer mcm dah totop kilang jek
  7. Seorang surirumah * dulu pernah keja..tp keadaan tidak mengizinkan..

7 YANG MENAKUTKAN AKU

  1. Allah S.W.T *amalan blum cukupla
  2. Kehilangan org yang disayangi...
  3. Tengok citer hantu...*ni mmg aku x suka..bla tgk aku sure terbyng2 berbulan..imaginasi aku tinggi sgt la
  4. Bila tengah drive r dalam keta ader je org dtg himpit..xkirala moto ke keta cuak giler *sbb pengalaman pas accident
  5. ular ngan buaya..(buaya darat pun sekali)..*ni kategori takut ke geli.. kira sama la tu
  6. Kalau anak aku tak sihat, sian tengok dia sakit.. x sampai hati
  7. Meninggalkan dunia ini... *memikirkan org yang akan ditinggalkan.. boleh pikir ke?

7 LAGU-LAGU YANG AKU SUKA

  1. Jemu.. May *ntah nape aku suka lagu nie.. msa kt poly lagi
  2. Lagu Air supply aku lupa tajuk dia.. aci ke?
  3. Tak bisa Memilihmu..*aku suka dgr lagu nie.. melodi dia sedap la
  4. akupun dah tak ingat la tipah.. dok cni langsung aku x dengaq radio.. mtk mahap la x cukup 7...
PERKARA YANG AKU SUKA SEBUT

  1. giler...
  2. Takdi..*kak piah suka kutuk aku dlu
  3. taktau
  4. ye ker
  5. biar betul
  6. ekelle.. *betoi ke eja mcm ne
  7. abang tgk ank *ni khas utk asben aku

PERKARA YANG AMAT BERNILAI

  1. Dapat lahir kedunia dan membesar smp sekarang
  2. Dapat diploma..*alhamdulillah.. biar pun x abis degree
  3. dapat kerja.. lps grad..smp aku benti aku keja kat situ.. 1st n last
  4. dah dapat kerja dpt bagi duit kat org tua aku.. wpun ckit.. tapi tula hasil titik peluh aku
  5. bertunang pada 29 Nov 2003
  6. bernikah pada 6 jun 2004
  7. menjadi seorg ibu pada 14 nov 2005

PERKARA PERTAMA BERLAKU DALAM HIDUP INI
  1. dilahirkan oleh mama aku...pada 11 oct 1979
  2. masuk sek darjah 1..tahun 1986
  3. dapat ank saudara tahun 1987
  4. dapat msk poli 1997
  5. dapat keta tahun 2005.. *bukan aku beli asben aku belikan..okla jnj keta aku
  6. dapat gi london ujung 2007.. * merasala musim sejuk best giler.. mcm mimpi pun ader
  7. dapat datang jepun...and kena duduk kat tempat org..*.iskisk...rindu kat kampung...

7 ORANG YANG SAYA NAK TAG

Tipah yang ni aku mintak maap la.. xder ckup 7 org lain aku nak tag.. hihihi.. lain kali la kay.. anyway utang aku kat tipah dah abis.. tgl kak piah plak... hish.. geram aku.. tung...gu kak piah





4 comments:

kakpiah said...

ah..haaa.. pandai pon menaip lagik...
cepatttt!!! siapkan tag aku lak jgn nk takdik takdik ek.. keh2 keh2.. weih Rantaro pon ckp takdik gak taw.. aku syak bby sitter aku org kelantan dulu yg ajar.. smpai skang x leh ubah.. takdik..takdik...

tipahvogue said...

hik hik hik....sian chelly kena paksa rela! neway, tq beb sebab terjawab sudah tag yg aku bagi! ihikssssssss...ai likeeeeeeeeeeee ahaks ahakss

zarida said...

kak piah..tula hang.. kutuk aku sgt..hihihi..kan dah jangkitan...ntla plan2..slow n steady..

zarida said...

tipah... aku mmg mcm nie sllu kena paksa.. hahaha.. xpe2 wpun lmbt tapi aku musti watnye..mklumla masa begitu mencemburui aku... echeh..padahal bgn lmbt...ok tipah.. setel 1 utang