Monday, August 18, 2008

kembali lagi- part 3

so lpas siap2 pas tu agenda adalah men bowling...huhuhu.. lepas gian beb.. lama giler dah aku x terjebak pas jd suriumah nie.. bola ngan kasut pun dah terperuk bawah katil..

tapi yang tak syiok nye.. ammar wat hal plak.. menangis je masa aku main men bowling.. sampai dady dia nak men pun x bagi..*dady pun cari peluangla.. dia bkn suke pun main bowling, paksa rela je tu...

aku pun alal2 shalin la.. men sampai 2 tempat.. nak tercabut tulang rangka aku nieh.. giler lenguh..



ammar plak baik punya layan main game kat bawah.. aku plak risau je..x best ar men ank menangis terganggu la gitu... kunun2 nye la.. padahal mmg x terer..padahal geng2 dia bkn men hepy lagi..huhuhu.. ammar2.. tapi kat bowling kat cni canggih dianye kasut amik kat ala2 vending machine.. tapi aku x sempat nak snap gambat.. len kali aku amik.. sbb pasti aku nak men bowling lagi..klu saiz xtau kena la pulang balik.. aku cuak gakla.. aku pinjam kasut diorg dlu try.. hehehe.. nt aku angkutla kasut aku yg tertinggal di malaysia... mcm dewa 19 plak..



tgk.. bezakan gambar camera mahal ngan camera hp..lain betui gamba nye.. huhuhu..


pas maen bowling 3 game.. aku pun lembikla men utk 2 org.. huhuhu.. mmg x sabar dah nak abis.. trs balik umah la..mmg kepenatan tahap gaban dah nie.. nak tido ammar plak segar bgar berborak ngan kawan dady.. huhuhu.. aku slow je msuk bilk.. n.. zzzzz..esok dah nak blk.. pergh...

No comments: